به گزارش سیمان خبر، این کنفرانس بین المللی با محور متدولوژی آمیخته بازاریابی ۴p (قیمت، محصول، مکان و ترفیع) در روز ۱۵ آبان ماه سال ۹۷ در محل اتاق بازرگانی تهران و با حضور مدیران ارشد هلدینگ ها و کارخانجات سیمان با همراهی تعدادی از کارشناسان فنی، پژوهشگران و تجار و بازرگانان کشورهای همسایه از جمله عراق، افغانستان، ازبکستان و امارات برگزار شد.
مهندس حمید رضا تاجیک دبیر علمی کنفرانس ضمن اشاره به اهمیت برگزاری چنین جلسات و پنل های تخصصی در زمینه فروش، بازاریابی و صادرات سیمان از کلیه کارشناسان و مدیران حاضر در جلسه درخواست کرد که در مباحث مطروحه مشارکت داشته تا با هم فکری یکدیگر بتوان شناخت مناسب تری از موانع پیش رو و راه حل های پیشنهادی به دست آورد.
در این نشست موضوعات مختلفی از جمله فرصت ها و تهدیدهای صنعت سیمان، مشکلات حمل و نقل، مشکلات تحریم به ویژه در موضوع صادرات دریایی، انتقال پول،کمبود امکانات زیر ساختی در حوزه صادرات، رصد اقدامات رقبا در کشورهای هدف صادراتی، موضوع قیمت گذاری سیمان، استاندارد، تکنولوژی و موضوعات مشترک سیمان و بتن سخن به میان آمد.
در ادامه به سرفصل مباحث مطرح شده در چهارمین کنفرانس بین المللی آی سم جهت استحضار علاقه مندان اشاره شده است.( برای بزرگنمایی بر روی عکس کلیک نمایید)
برنامه همایش:
ISIRI – ISO/ TC74
تجار عراق ، افغانستان، امارات و ازبکستان
دکتر عادل اعترافی – معاونت بازرگانی سیمان صوفیان
دکتر رضویان سیمان هگمتان و دکتر علی نوری فرد
لازم به ذکر است که در این مراسم به مقالات و ارائه های منتخب از طرف برگزار کننده کنفرانس لوح های تقدیر و هدایایی به رسم یادبود اهدا گردید.
گزارش و تصاویر: سیمان خبر
https://simankhabar.ir/?p=16895