به گزارش سیمان خبر، این کنفرانس بین المللی با محور متدولوژی آمیخته بازاریابی ۴p (قیمت، محصول، مکان و ترفیع) در روز ۱۵ آبان ماه سال ۹۷ در محل اتاق بازرگانی تهران برگزار می شود.
در همین ارتباط دبیر علمی کنفرانس به سیمان خبر گفت: با توجه به اینکه امسال چهارمین دوره این کنفرانس برگزار می شود سعی شده تا با در نظر گفتن شرایط و مشکلات روز صنعت سیمان محور های کنفرانس به گونه ای انتخاب و ارزیابی شوند که بتواند در بخش بازاریابی و افزایش فروش و صادرات صنعت سیمان که این روزها با مشکلات عدیده ای در حوزه های مذکور روبرو است خروجی اثر بخشی داشته باشد.
وی افزود: بررسی شرایط تحریمی به ویژه در حوزه بانکداری و انتقال ارز، موضوع قیمت گذاری محصول نهایی در بازارها، طراحی و توسعه محصولات جدید سیمانی، مسائل مربوط به لجستیک، حضور در بازارهای جدید و همچنین دیپلماسی بین المللی و کمپین های تبلیغاتی در حوزه صنعت سیمان را میتوان از مهمترین سرفصل های مورد بحث در این کنفرانس نام برد.
دبیر چهارمین کنفرانس بین المللی آی سم (Icem-2019) ضمن اشاره به حضور بازرگانان و تجار منطقه ای در این نشست اظهار داشت: حضور رایزن های اقتصادی و بازرگانی ایران در کشورهای همسایه، نمایندگانی از شرکت های حمل و نقل بین المللی و بازرگانان فعال در صادرات سیمان و کلینکر به کشورهای همسایه، آفریقا و CIS فرصت مغتنمی برای مذاکرات B2B خواهد بود.
https://simankhabar.ir/?p=16697