به گزارش سیمان خبر، در این مراسم مهندس رحمانی مدیر عامل شرکت سیمان صوفیان ضمن تأکید بر مشتری مداری افزود : این شرکت مصمم است با کاربرد سیستم های نوین مدیریت در جهت ارائه خدمات خود به مشتریان و سایر ذینفعان و جلب رضایت آنان و با بهبود مستمر فرآیندهای سازمانی، شرکتی سرآمد در صنعت سیمان کشور باشد و در این راستا توجه جدی به نظرات ذینفعان، ارتباط مؤثر با آنان، نیاز های مشتریان و جلب رضایت آنان از رسالت اصلی این شرکت می باشد.
مهندس معماریان نماینده هلدینگ سیمان تامین در افتتاحیه اولین نمایندگی فروش محصولات سیمان صوفیان در آذربایجان شرقی گفت: حفظ مشتری های سابق و جذب مشتری های جدید در بازار صنعت امروز در تکنولوژی CRM( مدیریت ارتباط با مشتری ) خلاصه شده است که تمامی سازمان های صنعتی با بهره مندی از این سیستم می توانند شعار” حق با مشتری است ” را تحقق بخشند.
مهندس معماریان با تاکید بر امر مشتری مداری افزود: با ارتقای سیستم عرضه و تقاضا در بازار صنعت امروز ، اطمینان و سطح رضایتمندی مشتریان از محصولات تولیدی بالارفته و به جرات می توان گفت که واحد های تولیدی امر مشتری مداری را تحقق بخشیده اند. وی با اشاره به زنجیره های متمرکز سیمان در کشور گفت: تمام زنجیره های متمرکز تولید و عرضه سیمان در کشور با هدف جذب و حفظ مشتری طراحی و اجرا می شوند که سیستم CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) مکمل کننده این زنجیره هاست.
مهندس معماریان ضمن خاطر نشان ساختن این نکته که CRM مشتریان را در یک سیستم یکپارچه بازاریابی ، فروش و پشتیبانی در هر نقطه ای که قرار دارند پوشش میدهد و در سریعتر رسیدن به اهداف نهایی یک سازمان یاری خواهد داد افزود : قلب موفق یک سازمان وابسته به رابطه خوب مشتریان با سازمان میباشد که این موفقیت با مدیریت ارتباط با مشتریان بوجود می آید و این یک سیستم برد – برد است که هم برای مشتری و هم برای شرکت سودمند می باشد که استارت آن توسط شرکت سیمان صوفیان زده شده و انشاء الله شرکتهای دیگر هلدینگ نیز به پیروی از این شرکت در صدد استقرار این سیستم باشند و در حقیقت با اجرایی کردن این سیستم شعار مشتری مداری به واقعیت می پیوندد .
مهندس معصومی ، نماینده خانه صنعت و معدن و تجارت آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: اساس خروج از رکود اقتصادی ، حمایت توام از تولید و عرضه کالا و احترام به مشتری است.
معصومی به حمایت از تولید داخلی اشاره کرد و ضمن تاکید بر حذف واسطه ها و حفظ ارتباط مستقیم بین مشتری و تولید کننده افزود: زمانی اشتغال از نقطه بحرانی عبور خواهد کرد که عرضه و تقاضا در بازار صنعت به یک اندازه مورد توجه قرار گیرد.
منبع: روابط عمومی شرکت سیمان صوفیان
https://simankhabar.ir/?p=8937