ad

مطالب مشابه

یک 1 نظر

  1. 1

    مصطفی مقدم

    با سلام
    احتراما با نگاهی گذرا به صنعت سیمان جهان به عینه مشاهده میشود شرکتهای بزرگ و هلدینگ های سیمانی برنامه ریزی هدف دار بلند مدت خود را جهت افزایش ارزش افزوده محصول و کاهش قیمت تمام شده به کار میبرند. تصمیم کلیدی هلدینگ سیمان فارس و خوزستان جهت ارتقاء سهم سیمان های کامپوزیتی در بازار مصرف و فرهنگ سازی این موضوع ، نقطه عطفی در صنعت سیمان ایران می باشد و با انجام این مهم ضمن کاهش معضلات زیست محیطی و مدیریت منابع مادی و انسانی می توانیم با صرفه جوئی در انرژی و استفاده بهینه از مواد اولیه معدنی چشم انداز روشن و جدیدی را به سوی آینده صنعت سیمان ایران ترسیم نماییم.
    افزایش سهم سیمان های کامپوزیتی نیازمند بازاریابی اصولی ، معرفی پتانسیل های محصول و اهمیت دادن به معقوله تبلیغات است.که مدیران فروش و روابط عمومی ها میتوانند در این مرحله نقش کلیدی خود را نشان به عینه نشان دهند.
    در شرایط کنونی بازار ، علی رغم اهمیت و جایگاه فاخر تولید محصولات با کیفیت در چهار چوب استانداردهای بین المللی ، شاهدیم مشتریان و ذینفعان به دنبال قیمت تمام شده کمتر هستند و عملاً کیفیت مورد توجه قرار نمیگیرد.
    ورود هر محصول جدید به بازار تابع فاکتورهای مختلفی از جمله نیاز و تقاضای بازار است.
    اگر بتوانیم ابتدا فرهنگ سازی لازم را در جامعه هدف( شرکتهای عمرانی ، نخبگان دانشگاهی و…) بخوبی تبین کنیم شاهد استقبال عمومی مصرف کننده خواهیم بود.
    امیدواریم تغییر در الگوی مصرف سیمان(سیمان تیپ به کامپوزیتی) با استقبال عمومی همراه باشد و روزنه ای برای خروج شرکتهای بزرگ از رکود کنونی باشد.

    پاسخ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری تحلیلی سیمان خبر می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع آزاد است.
دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی